به وب سایت من خوش امدید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






اهانت زشت و بی شرمانه یک پرسپولیسی علیه رحمتی و منصوریان در برنامه زنده تلویزیونی! - باز خبر

  • اهانت زشت و بی شرمانه یک پرسپولیسی علیه رحمتی و منصوریان در برنامه زنده تلویزیونی! - باز خبر

    بازخبر / ویدئویی از حضور مهرداد میناوند در یک برنامه تلویزیونی منتشر شده که حرف‌های او در این برنامه به شدت باعث عصبانیت و واکنش استقلالی‌ها شده. استقلالی‌ها اعتراض دارند که میناوند در این برنامه به مهدی رحمتی و علیرضا منصوریان توهین کرده است؛

    در بخشی از این برنامه مجری برنامه آرش ظلی‌پور از میناوند می‌خواهد تا نظرش را درباره تصاویر افرادی که در مانیتور می‌بیند بگوید. یکی از این تصاویر متعلق به احمدرضا عابدزاده است و میناوند با دیدن تصویر او این کلمات را بر زبان می‌آورد: «عقاب! واقعا عقاب همینه. یعنی دیگه پنگوئن و این چیزا نداریم!» اشاره او به پنگوئن در واقع لقبی است که بعضی از هواداران پرسپولیس در فضای مجازی به دروازه‌‎بان استقلال مهدی رحمتی داده‌اند. میناوند به خوبی می‌داند که از چه چیز صحبت می‌کند؛ وقتی ظلی‌پور از او منظورش را می‌پرسد میناوند با صراحت می‌گوید: «همه می‌دونن دیگه!» عجیب این که مجری برنامه به جای این که از میناوند بخواهد که در یک برنامه تلویزیونی چنین حرف‌هایی نزند و ادبیات فضای مجازی را در رسانه ملی به کار نبرد اصرار دارد که میناوند دقیقا منظورش را از به کار بردن این کلمه بگوید! البته کار به اینجا ختم نمی‌شود و در ادامه میناوند پس از دیدن تصویر منصوریان می‌گوید: «به به شیشعلی خان!»

    از این رو شنیده می شود باشگاه استقلال در دفاع از سرمربی و کاپیتان خود و محکوم کردن صحبت های میناوند قصد شکایت از پیشکسوت پرسپولیس را دارد.

    قرار است مهدی رحمتی نیز از طریق وکیلش شکایتی را علیه میناوند تنظیم کند.



+ نوشته شده در یک شنبه 22 مرداد 1396برچسب:,ساعت 14:36 توسط امین پارسیان |

رحمانی فضلی: موضوع ریزگرد‌ها به طور جدی پیگیری شود/ الأعرجی: ‏مواضع ایران در قبال ⁧تروریست‌ها ⁩را هرگز فراموش نمی‌کنیم

  • رحمانی فضلی: موضوع ریزگرد‌ها به طور جدی پیگیری شود/ الأعرجی: ‏مواضع ایران در قبال ⁧تروریست‌ها ⁩را هرگز فراموش نمی‌کنیم

    صبح امروز عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با قاسم الأعرجی وزیر کشور عراق در وزارت کشور به منظور بررسی مسائل اربعین دیدار کردند.

    به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با قاسم الأعرجی وزیر کشور عراق در در وزارت کشور به منظور بررسی مسائل اربعین دیدار کردند.

    رحمانى فضلى در این دیدار بیان داشت: روابط تهران و بغداد ⁧استراتژیک ⁩ است. پیروزی ملت و دولت عراق درمبارزه باتروریست‌ها و ⁧ داعش ⁩ راتبریک می‌گویم.

    وی در ادامه با اشاره به موضوع ریزگرد‌ها گفت: ریزگرد‌ها موضوع مهمى براى مردم ما به خصوص مردم استان‌هاى مرزى وخوزستان است، روئساى جمهور دوکشوربرضرورت همکاری‌ها در این خصوص تاکید داشتند

    وزیر کشور خاطر نشان کرد: مامی‌توانیم همکارهاى جدی در رفع مشکل ریزگرد‌ها داشته وآن‌هارا دردولت‌هاپیگیری کنیم. اگراین مسئله حل نشود می‌تواند تبدیل به مشکل جدى براى همه ماشود

    رحمانی فضلی تاکید کرد: می‌توانیم تفاهمنامه امنیتی به امضا برسانیم تا همکاری‌ها درزمینه‌های مختلف از جمله مبارزه با قاچاق مواد مخدر و جرائم سازمان یافته و یا همکاری‌های پلیس دو کشور در چهارچوب این تفاهمنامه پیگیری شود

    وی بیان داشت: با توجه به تجربیات همکاری که دو کشور در برگزاری مراسم اربعین داشتند ان‌شالله بتوانیم در سال جاری این مراسم را بیش از گذشته در شأن زوار و ملت ایران و عراق برگزار کنیم.

    وزیر کشور اظهار داشت: امیدوار بودیم برای مراسم اربعین برای زورا لغو روادید داشته باشیم البته کارهایی در جهت تسهیل صدور آن صورت گرفت، اما اخیرا برای صدور روادید تجار و فعالان اقتصادی مشکلاتی پیش آمده که امیدواریم برای رفع ان پیگیری‌های لازم را انجام دهید.

    همچنین در این دیدار ‏قاسم الأعرجی وزیر کشور ⁧عراق خاطر نشان کرد: ایران روابط وسیعى با ملت، قومیت‌ها و تشکل هاى عراق دارد. ‏مواضع ایران در قبال ⁧تروریست‌ها ⁩ را هرگز فراموش نمی‌کنیم.

    وی اضافه کرد: موضع گیرى رهبر معظم انقلاب، دولت و ملت ایران درقبال عراق و حضور ⁧مستشاران نظامى⁩ به صورت ⁧داوطلبانه ⁩ نشان از روابط برادرانه دارد.



+ نوشته شده در یک شنبه 22 مرداد 1396برچسب:,ساعت 14:13 توسط امین پارسیان |

مزایای دانشگاه شهید چمران اهواز برای داوطلبان رتبه‌های برتر

  • مزایای دانشگاه شهید چمران اهواز برای داوطلبان رتبه‌های برتر

    دانشگاه شهید چمران اهواز از سال تحصیلی آینده به داوطلبان کنکور دارای رتبه‌های برتر که این دانشگاه را برای تحصیل انتخاب کنند، مزایای ویژه‌ای خواهد داشت.

    به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه شهید چمران اهواز از سال تحصیلی آینده به داوطلبان کنکور دارای رتبه‌های برتر که این دانشگاه را برای تحصیل انتخاب کنند، مزایای ویژه‌ای خواهد دادشت ورودی کارشناسی تا رتبه ۵۰۰، کارشناسی ارشد تا رتبه ۵۰ و دکتری تا رتبه ۳۰ یک سال خوابگاه رایگان تعلق می‌گیرد.

    در صورت کسب معدل ۱۷ و بالاتر در هر نیمسال، خوابگاه رایگان تمدید می‌شود. ورودی کارشناسی تا رتبه ۱۰۰، ارشد و دکتری تا رتبه ۱۰ در تمام مدت تحصیل خوابگاه رایگان تعلق می‌گیرد.

    شرط کسب معدل ۱۷ و بالاتر در طول دوره الزامی است به دانشجویان غیر خوابگاهی کارشناسی تا رتبه ۵۰۰ تا مبلغ ۲۰ میلیون ریال تعلق می‌گیرد ۲۵ درصد هنگام ثبت نام و مابقی در ۶ ترم به شرط کسب معدل ۱۷ و بالاتر در هر ترم کارشناسی ارشد تا رتبه ۵۰ تا مبلغ ۲۰ میلیون ریال ۲۵ درصد هنگام ثبت نام و مابقی در ۳ ترم به شرط کسب معدل ۱۷ و بالاتر در هر ترم دکتری تا رتبه ۳۰ مبلغ ۴۰ میلیون ریال ۲۵ درصد هنگام ثبت نام و در دو ترم نخست تحصیلی ۲۵ درصد به شرط کسب معدل ۱۷ و بالاتر در هر ترم. ۲۵ درصد پایانی در صورت تصویب پرپوزال تا پایان مهلت مقرر در آیین نامه و شیوه نامه تحصیلات تکمیلی تعلق خواهد گرفت.



+ نوشته شده در یک شنبه 22 مرداد 1396برچسب:,ساعت 13:49 توسط امین پارسیان |

با فراکسیون امید جلسه دوستانه‌ای برگزار شد/ برنامه ام را ارائه دادم

  • با فراکسیون امید جلسه دوستانه‌ای برگزار شد/ برنامه ام را ارائه دادم

    وزیر پیشنهادی اطلاعات با بیان اینکه جلسه دوستانه‌ای در فراکسیون امید برگزار شد، گفت: برنامه بنده به عنوان وزیر پیشنهادی اطلاعات در اختیار نمایندگان قرار گرفته است.

    به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید محمود علوی وزیر پیشنهادی اطلاعات، پس از اتمام جلسه مشترک با فراکسیون امید در جمع خبرنگاران گفت: معمولا جلسات با نمایندگان جلساتی دوستانه و منطقی است.

    وزیر پیشنهادی اطلاعات با بیان اینکه فضای جلسه فراکسیون امید دوستانه بود، ادامه داد: نمایندگان دغدغه‌ها و سئوالاتی دارند که مطرح می‌کنند و ما هم پاسخ می‌دهیم و عموما هم قانع می‌شوند.

    وی با بیان اینکه برنامه بنده به عنوان وزیر پیشنهادی اطلاعات در اختیار نمایندگان قرار گرفته است گفت: نمایندگان سئوالاتی را در مورد برنامه‌های بنده مطرح کردند که پاسخ داده شد.



+ نوشته شده در شنبه 21 مرداد 1396برچسب:,ساعت 21:45 توسط امین پارسیان |

مراکش نامزد میزبانی جام‌جهانی ۲۰۲۶ شد

  • مراکش نامزد میزبانی جام‌جهانی ۲۰۲۶ شد

    فدراسیون فوتبال مراکش به عنوان یکی از نامزدهای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۶ معرفی شده است.

    به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با توجه به قوانین موجود فیفا در خصوص نامزدی میزبانی جام جهانی، میزبان بعدی نمی‌تواند در اروپا یا آسیا باشد و تن‌ها قاره آفریقا، استرالیا، آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی می‌توانند حق نامزدی در این تورنمنت را داشته باشند.

    در حالی که کشور شیلی برای میزبانی جام جهانی تمایل نشان داده است، اما در ماه آوریل پیشنهاد میزبانی کشورهای کانادا-مکزیک-آمریکا به طور رسمی معرفی شد.

    قاره آفریقا تن‌ها یک بار میزبان جام جهانی بوده است که در سال ۲۰۱۰ و در کشور آفریقای جنوبی برگزار گردید.

    جام جهانی ۲۰۲۶ برای اولین بار با حضور ۴۸ تیم برگزار خواهد شد و میزبانی این تورنمنت در تاریخ می ۲۰۲۰ اعلام می‌شود.



+ نوشته شده در شنبه 21 مرداد 1396برچسب:,ساعت 21:20 توسط امین پارسیان |

تهران رکورددار آنفارکتوس قلبی

  • تهران رکورددار آنفارکتوس قلبی

    رئیس نوزدهمین کنگره بین المللی تازه‌های قلب و عروق تهران را رکورددار مرگ بر اثر آنفارکتوس قلبی در کشور معرفی کرد.

    به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر مسعود قاسمی در آستانه برگزاری نوزدهمین کنگره بین المللی تازه‌های قلب وعروق گفت: امسال در حدود ۶۰ شرکت تجهیزات پزشکی و دارویی از برندهای معتبر جهان در کنگره حضور دارند.

    وی با اعلام اینکه پرستاری قلب در کشور ما از سطح بسیار خوبی برخوردار است، افزود: امسال سخنرانی‌های علمی هنری با موضوع بیماری‌های قلبی را با حضور افراد برجسته دنیا خواهیم داشت.

    قاسمی در ادامه به وضعیت بیماری‌های قلبی عروقی در کشور اشاره کرد و گفت: متاسفانه شاهد شیوع ۵۷ درصدی بیماری‌های قلبی در مردان بالای ۶۰ سال هستیم.

    رئیس نوزدهمین کنگره بین المللی تازه‌های قلب و عروق با اعلام اینکه در آبان ۹۵ که به عنوان ماه پرتنش آلودگی هوا یاد می‌شود، آمار مرگ و میر ۴ هزار و ۷۶۶ نفر بوده است، افزود: از این تعداد ۴۴۱ نفر بر اثر ایست قلبی فوت شده اند.

    وی با اشاره به اینکه میزان مرگ و میر سالانه در کشور ۳۷۵ هزار نفر گزارش می‌شود، گفت: ۳۵ هزار مورد از این مرگ و میر‌ها مربوط به سکته‌های قلبی و مغزی است که این در نوع خود آمار تکان دهنده‌ای تلقی می‌شود.

    رئیس انجمن آترواسکلروز ایران از فشار خون به عنوان عامل اصلی سکته مغزی و بزرگترین عامل خطرساز در بروز حوادث قلبی نام برد و گفت: ۴۰ درصد مرگ و میر‌ها در کشور به دلیل مشکلات قلبی است و ۲۰ درصد افراد با سکته قلبی جان خود را از دست می‌دهند.

    وی با اعلام اینکه روزانه ۳۰۰ مرگ با آنفارکتوس قلبی در کشور گزارش می‌شود، اظهار داشت: تهران در این زمینه رکورددار است.

    قاسمی به خواب نامتناسب و ناکافی به عنوان یکی از علل بروز بیماری‌های قلبی عروقی اشاره کرد و گفت: طبق استاندارد‌ها ۷ ساعت خواب ممتد در شبانه روز برای هر فرد لازم است.

    وی همچنین از استرس‌های مزمن به عنوان عامل خطرساز در بیماری‌های قلبی عروقی نام برد و گفت: متاسفانه تغییر سبک زندگی و گرایش به مصرف دخانیات از جمله عوامل بروز بیماری‌های قلبی در کشور است.

    نوزدهمین کنگره بین المللی تازه‌های قلب و عروق ۲۱ تا ۲۴ شهریور ۹۶ در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود

    علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.iranathero.ir مراجعه نمایند.



+ نوشته شده در شنبه 21 مرداد 1396برچسب:,ساعت 21:5 توسط امین پارسیان |

به صورت ۱۰۰% تضمینی پس از مطالعه این مقاله مشکل خطای ۱۰۰۹ اپل شما برطرف خواهد شد. توضیحات کامل خطای ۱۰۰۹، جزئیات و علت خطا، راهکار رفع خطا و آموزش های امنیتی پس از آن را در این مقاله خواهید خواند.

آموزش رفع خطای Error 1009 اپل

میخوایم برنامه از آیتیونز دانلود کنیم یا یه اپلیکیشن آپدیت کنیم با پیام خطای ۱۰۰۹ مواجه میشیم. گاهی بدون پیام خطای ۱۰۰۹ با پیام cannot connect to itunes مواجهیم.

علت خطای Error 1009 چیست؟

علت تحریم ایران توسط اپل است. اپل اجازه اتصال گوشی شما از ایران را به سرور هایش نمیدهد.

جزئیات و چگونگی خطای Error 1009

هر دستگاهی که به اینترنت متصل میشود یک آدرس منحصر به فرد به نام IP به در اینترنت دارد. در ایران با هر بار اتصال به اینترنت این آدرس IP تغییر میکند که به آن آدرس IP داینامیک میگویند. اما در یک بازه یا رنج IP مشخص. یعنی وقتی از ایران متصل به اینترنت میشوید IP شما از ایران است. پس با استفاده از این آدرس هر وبسایت یا وبسرویس میتواند تشخصی دهد که مشتری از کدام منطقه و کشور در دنیا در حال اتصال و اخذ سرویس است. شما از ایران به اپل وصل میشوید و تقاضای آپدیت یا دانلود برنامه به اپل استور میدهید. اپل شما را refuse میکند و به شما که از ایران متصل میشوید سرویس نمیدهد.

راهکار رفع خطای Error 1009

با توجه به توضیحات بالا راهکار تغییر IP به صورت مجازی است. یعنی باید ماسک IP انجام داد. یکی از ابزار تغییر IP استفاده از V.P.N است. دقت کنید که V.P.N همیشه به مفهوم فیلتر شکن نیست و در ایران درک اشتباه از آن بین مردم وجود دارد.

منبع : http://appleidsaz.blogfa.com/post/3



+ نوشته شده در شنبه 21 مرداد 1396برچسب:رفع خطای 1009 در اپل آیدی,ساعت 20:41 توسط امین پارسیان |