به وب سایت من خوش امدید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






پزشک قبل از تزریق باید شما را به طور کامل معاینه کند. پزشک باید بداند که از نتیجه عمل چه انتظاری دارید. آیا قبلاً در گونه یا جاهای دیگر ژل تزریق کرده اید؟ آیا داروهای خاصی مصرف می کنید یا بیماری خاصی دارید؟ آیا قبلا از ژل های دائمی استفاده کرده اید؟ اطلاعات دقیق و کامل در مورد پاسخ تمامی این سوالات به پزشک کمک می کند تا نوع و میزان ژل مورد نیاز را با دقت بیشتری انتخاب کند و نتیجه عمل بهتر شود.

پس از تعیین وقت در روز مشخص شده، پزشک محل های تزریق را مشخص می کند و پس از بی حسی موضعی، تزریق را با کرم های بی حس کننده انجام می دهد. از ژل های پرکننده برای برجسته کردن گونه ها یا رفع افتادگی آنها استفاده می شود. این ژل ها بین بافت های پوست قرار گرفته و شکاف چربی های از دست رفته را پر می کنند. توجه داشته باشید که برای بررسی نتیجه نهایی بهتر است چند روز صبر کنید تا اثرات تزریق از بین برود و التهاب پوست شما از بین برود. سپس می توانید تصمیم بگیرید که آیا از نتیجه راضی هستید یا خیر.

قبل از تزریق این نکات را رعایت کنید.
از سیگار، الکل، مواد مخدر و غذاهای رقیق کننده خون خودداری کنید.
از لوازم آرایشی استفاده نکنید و در روز تزریق با پوست بدون آرایش استفاده کنید.
مصرف داروهای ضد التهابی مانند مسکن ها را متوقف کنید.
این نکات را بعد از تزریق رعایت کنید.
بدون استفاده از کرم ضد آفتاب از خانه خارج نشوید.
از لوازم آرایشی استفاده نکنید.
بعد از تزریق از کمپرس سرد استفاده کنید و قرص های تجویز شده را به موقع مصرف کنید. این باعث کاهش التهاب و کاهش عوارض جانبی می شود.
از خاراندن، ماساژ دادن یا فشار دادن پوست خودداری کنید.
تا دو روز پس از تزریق در قوس باز بخوابید.
حداقل تا یک هفته از سیگار، قلیان و نوشیدن الکل خودداری کنید.
تزریق ژل جویدنی
هزینه تزریق ژل چقدر است؟
استفاده از ژل برای رفع آسیب و افتادگی پوست یکی از ارزان ترین عمل های زیبایی است. این روش عوارض بسیار کمی دارد و اثرات طولانی مدتی روی صورت شما خواهد داشت. از آنجا که این یک نوع عمل زیبایی محسوب می شود، بیمه هزینه های آن را پوشش نمی دهد. اما این چیزی نیست که شما را نگران کند. زیرا هزینه آن در مقایسه با سایر روش ها و جراحی بسیار کمتر است.

هزینه تزریق ژل گونه بستگی به نوع ژل مورد استفاده دارد. علاوه بر این، میزان ژل، سن افراد، میزان آسیب موجود و تعداد جلسات مورد نیاز برای نتیجه گیری نهایی متفاوت خواهد بود. البته شهر و محله شما نیز می تواند در هزینه ها تفاوت ایجاد کند. اما با قطعیت می توان گفت که این روش یکی از کم خطرترین و کم هزینه ترین روش های زیباسازی صورت است.

هزینه تزریق ژل ارتباط مستقیمی با میزان مصرف ژل، برند ژل و سطح تخصص پزشک شما دارد.



+ نوشته شده در جمعه 12 فروردين 1401برچسب:,ساعت 19:26 توسط امین پارسیان |

هواوی میت 20 در سال 2018 بر اساس سیستم عامل اندروید توسط هواوی وارد بازار شد. صفحه نمایش این گوشی 6.53 اینچی است که مورد پسند کاربران با صفحه نمایش بزرگ است. دارای حافظه داخلی 64 گیگابایتی و دوربین 16 مگاپیکسلی است که می توانید لحظات خوب خود را در آن ثبت کنید. باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است که برای گوشی هایی با این اندازه صفحه نمایش مناسب است.

ویژگی باتری هواوی میت 20
باتری Mate 20 یک باتری غیر قابل جابجایی توسط خود کاربران است. هنگام تعویض باتری به تعمیرکار حرفه ای برای تعویض باتری نیاز دارید. یکی از دلایل غیر قابل تعویض باتری ظرافت گوشی است.

این باتری از لیتیوم پلیمر ساخته شده است. باتری های لیتیوم پلیمری عمر کوتاه تری نسبت به باتری های لیتیوم یونی دارند، اما یکی از مزیت های باتری های لیتیوم پلیمری میزان دشارژ پایین آنهاست. با توجه به وزن سبک باتری های لیتیوم پلیمری، معمولاً از این نوع باتری در دستگاه های هوشمند استفاده می شود تا زمانی که کاربر موبایل خود را در دست می گیرد، احساس سنگینی بیش از حد نکند. وزن این باتری 50 گرم است.

عملکرد باتری هواوی میت 20
باتری هواوی میت 20 در حالت استندبای 92 ساعت دوام می آورد، یعنی اگر 1 ساعت وبگردی، 1 ساعت تماشای فیلم و 1 ساعت مکالمه تلفنی داشته باشید، این باتری حدود 4 روز دوام می آورد. می توانید 22 ساعت و 50 دقیقه مکالمه بدون وقفه داشته باشید. علاقه مندان به وب می توانند به مدت 19 ساعت و 42 دقیقه وب گردی کنند. شما می توانید ویدیوهای مورد علاقه خود را به مدت 14 ساعت و 38 دقیقه تماشا کنید.

میت 20 می تواند 55 درصد از باتری خالی شده خود را در نیم ساعت شارژ کند و باتری شما در یک ساعت و نیم 100 درصد شارژ می شود.

باتری گوشی هواوی میت 20 اصل
خرید باتری هواوی میت 20 اصل
اگر به هر دلیلی باتری شما کارایی مطلوب خود را از دست داده و نیاز به تعویض دارد، باید به نکاتی توجه کنید، حتما از باتری گوشی اصلی سازگار با دستگاه خود استفاده کنید. باتری Mate 20 خود را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید. خرید محصول اصلی و با کیفیت به معنای جلوگیری از آسیب احتمالی دستگاه شماست. با خرید باتری گوشی میت 20 اورجینال از فروشگاه آلمانی می توانید از خرید خود اطمینان کامل داشته باشید. تمامی باتری های خریداری شده از فروشگاه آلمانی دارای 7 روز ضمانت بازگشت وجه و 100 روز گارانتی می باشند.

مشخصات باتری هواوی میت 20
ظرفیت: 4000 میلی آمپر ساعت
نوع: پلیمر لیتیوم
مدت زمان وبگردی: 19 ساعت و 42 دقیقه
تماشای ویدئو: 14 ساعت و 38 دقیقه
آماده به کار: 92 ساعت
زمان مکالمه: 22 ساعت 50 دقیقه
تلفن های سازگار: MATE 10، MATE 10 PRO، MATE 20، P20 PRO



+ نوشته شده در یک شنبه 7 فروردين 1401برچسب:,ساعت 10:13 توسط امین پارسیان |