مراحل تزریق ژل گونه
به وب سایت من خوش امدید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






پزشک قبل از تزریق باید شما را به طور کامل معاینه کند. پزشک باید بداند که از نتیجه عمل چه انتظاری دارید. آیا قبلاً در گونه یا جاهای دیگر ژل تزریق کرده اید؟ آیا داروهای خاصی مصرف می کنید یا بیماری خاصی دارید؟ آیا قبلا از ژل های دائمی استفاده کرده اید؟ اطلاعات دقیق و کامل در مورد پاسخ تمامی این سوالات به پزشک کمک می کند تا نوع و میزان ژل مورد نیاز را با دقت بیشتری انتخاب کند و نتیجه عمل بهتر شود.

پس از تعیین وقت در روز مشخص شده، پزشک محل های تزریق را مشخص می کند و پس از بی حسی موضعی، تزریق را با کرم های بی حس کننده انجام می دهد. از ژل های پرکننده برای برجسته کردن گونه ها یا رفع افتادگی آنها استفاده می شود. این ژل ها بین بافت های پوست قرار گرفته و شکاف چربی های از دست رفته را پر می کنند. توجه داشته باشید که برای بررسی نتیجه نهایی بهتر است چند روز صبر کنید تا اثرات تزریق از بین برود و التهاب پوست شما از بین برود. سپس می توانید تصمیم بگیرید که آیا از نتیجه راضی هستید یا خیر.

قبل از تزریق این نکات را رعایت کنید.
از سیگار، الکل، مواد مخدر و غذاهای رقیق کننده خون خودداری کنید.
از لوازم آرایشی استفاده نکنید و در روز تزریق با پوست بدون آرایش استفاده کنید.
مصرف داروهای ضد التهابی مانند مسکن ها را متوقف کنید.
این نکات را بعد از تزریق رعایت کنید.
بدون استفاده از کرم ضد آفتاب از خانه خارج نشوید.
از لوازم آرایشی استفاده نکنید.
بعد از تزریق از کمپرس سرد استفاده کنید و قرص های تجویز شده را به موقع مصرف کنید. این باعث کاهش التهاب و کاهش عوارض جانبی می شود.
از خاراندن، ماساژ دادن یا فشار دادن پوست خودداری کنید.
تا دو روز پس از تزریق در قوس باز بخوابید.
حداقل تا یک هفته از سیگار، قلیان و نوشیدن الکل خودداری کنید.
تزریق ژل جویدنی
هزینه تزریق ژل چقدر است؟
استفاده از ژل برای رفع آسیب و افتادگی پوست یکی از ارزان ترین عمل های زیبایی است. این روش عوارض بسیار کمی دارد و اثرات طولانی مدتی روی صورت شما خواهد داشت. از آنجا که این یک نوع عمل زیبایی محسوب می شود، بیمه هزینه های آن را پوشش نمی دهد. اما این چیزی نیست که شما را نگران کند. زیرا هزینه آن در مقایسه با سایر روش ها و جراحی بسیار کمتر است.

هزینه تزریق ژل گونه بستگی به نوع ژل مورد استفاده دارد. علاوه بر این، میزان ژل، سن افراد، میزان آسیب موجود و تعداد جلسات مورد نیاز برای نتیجه گیری نهایی متفاوت خواهد بود. البته شهر و محله شما نیز می تواند در هزینه ها تفاوت ایجاد کند. اما با قطعیت می توان گفت که این روش یکی از کم خطرترین و کم هزینه ترین روش های زیباسازی صورت است.

هزینه تزریق ژل ارتباط مستقیمی با میزان مصرف ژل، برند ژل و سطح تخصص پزشک شما دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در جمعه 12 فروردين 1401برچسب:,ساعت 19:26 توسط امین پارسیان |