مزایای دانشگاه شهید چمران اهواز برای داوطلبان رتبه‌های برتر
به وب سایت من خوش امدید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






مزایای دانشگاه شهید چمران اهواز برای داوطلبان رتبه‌های برتر

  • مزایای دانشگاه شهید چمران اهواز برای داوطلبان رتبه‌های برتر

    دانشگاه شهید چمران اهواز از سال تحصیلی آینده به داوطلبان کنکور دارای رتبه‌های برتر که این دانشگاه را برای تحصیل انتخاب کنند، مزایای ویژه‌ای خواهد داشت.

    به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه شهید چمران اهواز از سال تحصیلی آینده به داوطلبان کنکور دارای رتبه‌های برتر که این دانشگاه را برای تحصیل انتخاب کنند، مزایای ویژه‌ای خواهد دادشت ورودی کارشناسی تا رتبه ۵۰۰، کارشناسی ارشد تا رتبه ۵۰ و دکتری تا رتبه ۳۰ یک سال خوابگاه رایگان تعلق می‌گیرد.

    در صورت کسب معدل ۱۷ و بالاتر در هر نیمسال، خوابگاه رایگان تمدید می‌شود. ورودی کارشناسی تا رتبه ۱۰۰، ارشد و دکتری تا رتبه ۱۰ در تمام مدت تحصیل خوابگاه رایگان تعلق می‌گیرد.

    شرط کسب معدل ۱۷ و بالاتر در طول دوره الزامی است به دانشجویان غیر خوابگاهی کارشناسی تا رتبه ۵۰۰ تا مبلغ ۲۰ میلیون ریال تعلق می‌گیرد ۲۵ درصد هنگام ثبت نام و مابقی در ۶ ترم به شرط کسب معدل ۱۷ و بالاتر در هر ترم کارشناسی ارشد تا رتبه ۵۰ تا مبلغ ۲۰ میلیون ریال ۲۵ درصد هنگام ثبت نام و مابقی در ۳ ترم به شرط کسب معدل ۱۷ و بالاتر در هر ترم دکتری تا رتبه ۳۰ مبلغ ۴۰ میلیون ریال ۲۵ درصد هنگام ثبت نام و در دو ترم نخست تحصیلی ۲۵ درصد به شرط کسب معدل ۱۷ و بالاتر در هر ترم. ۲۵ درصد پایانی در صورت تصویب پرپوزال تا پایان مهلت مقرر در آیین نامه و شیوه نامه تحصیلات تکمیلی تعلق خواهد گرفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در یک شنبه 22 مرداد 1396برچسب:,ساعت 13:49 توسط امین پارسیان |